وبسایت ولایت

سخنان رهبر و مطالب گوناگون دیگر

وبسایت ولایت

سخنان رهبر و مطالب گوناگون دیگر

دلم می خواهد زار بزنم و آرامم کنند ...

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

دلم می خواهد ؛ 
خیلی ساده ،
بی الایش ،
بروم سمت جنوب ...
بروم سمت تکه ای از بهشت ...
بنشینم یک گوشه دنج ،
نگاه کنم ؛
نگاه ...
و سر بگذارم کنار شانه خاکی سنگری ؛
و اشک بریزم ...
اخر می گویند ؛
جنوب خاکش گیراست ؛
می گویند شهدا می شنوند درد و دل هایت را ؛
دلم می خواهد زار بزنم و آرامم کنند ...
دلم میخواهد سال جدیدم ؛
با گرد و خاک سنگرهای جنوب ؛
رقم بخورد ...
من ؛
خاک های نرمِ پر مهر جنوب را ؛
دوست دارم ....
  • محمد علی بنائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی